Tuesday, 11 October 2011

Welcome to Facebook - Log In, Sign Up or Learn More





Salam...mesti ada yang korang pikir aku ni buang tebiat kan?? tiba2 je ada entry english kat sini...hehe...


Actually...eh, english lagi....ok2..sebenarnya sajer je aku letak entry camni...sebab rata2 aku tgk skrg ni , budak dari yang berumur 6 tahun pon ada akaun FB....tempoh hari aku ada pergi ke siber cafe...sajer jalan2 sambil tgk apa budak2 buat kat CC ni kan....PC 1, tgk FB...PC 2 Fb jugak.....


Korang kena igt apabila mendaftar akaun FB ni....jangan salah guna...dan terlalu taksub sangat, sebab banyak kes-kes yang berlaku...di Malaysia terutamanya...ada suami isteri bercerai gara-gara facebook, ada juga kes rogol yang berpunca dari facebook...dan mcm2 lagi la....


So, hopefully korang belh membezakan yang baek dan yang buruk...
ook bye!






No comments: