Tuesday, 11 October 2011

Salam Perkenalan

Salam 1 Malaysia....


Cewah...patriotik tak? hehe...pertama skali nak ucapkan jutaan terima kasih sebab korang dah berjaya masuk ke blog aku ni....disebabkan agak bosan dan rasa tertarik nak kongsi ilmu ngan pelayar-pelayar internet....


Sepanjang aku ber BLOG ni, aku akan cuba sedaya upaya untuk mencari ilmu2 utk dikongsi bersama, perkara yang berguna kepada anda semua...cehhh...mcam penceramah la plak rasanya...sambil2 buat entry, aku nk kongsi la sebarang maklumat yang aku terima/dapat.


So korang tak rugi pon kalu masuk blog aku, yang pasti korang akan dapat sedikit sebanyak ilmu. Cakap pasal ilmu tu, banyak jugak la ilmu yang aku kongsi ngan korang....termasuk lah, pasal ICT, agama, keluarga, sukan, dan lain-lain la yang aku rasakan sesuaaiii....


Ok la...sila la belek2 entry2 terbaru yang aku akan post kan untuk tatapan korang semua...ok bye!


No comments: