Pages

Monday 17 October 2011

Jemputan ke Istana Sultan Abu Bakar, Pahang

Hohoooiiii....Assalamualaikum semua....

Petang2 ni aku rasa bosan skit kat opis ni, so idea nak buat entry pon xberapa ada nih...duk belek2 dalam PC aku, jumpa la gambar masa aku dapat jemputan ke Istana Sultan Abu Bakar di Pahang tempoh hari.... 

First time aku jejak kaki ke Istana tu....hehe....agak teruja jugak la sbb hajat nak masuk ke Balairung seri tercapai....ni ha gambar aku masa duk dpn Balairung seri ...


Di hadapan Balairung Seri


Hmm....apsal nampak gemuk ek?? gambar dari bawah kot...hehe (nka cover la tew...) ....tp yang paling best la time masuk dalam tu....pastu lagi lagi best time makan...makan...dan makan.....hehe....sebelah malam ada dinner plak....korang nak tahu dop..? Kakak i pon ada jugak dalam majlis tu.....Datuk Siti Nurhaliza...tp aku xleh upload gmbr dia sebabbbbbb.......xda pon gambar aku ngan dia....tension nyer!!! xper lah.....lagipon aku pon xhingin.... bawah ni gmbr aku dalam balairung seri ngan boss aku....Dato' Sri Hj Ahmad SUKIMI Ibrahim.... tadaaaaaa!

Sama handsome sama smart...insyaAllah

Masa malam last tu aku dapat sourvenir tp...xda snap la plak gmbo...nnt la aku snap untuk entry seterusnya plak...k bai



No comments: