Pages

Tuesday 1 November 2011

Aku Punya Ego

Salam semua warga blogger.........


Entry kali ni agak emosional skit yer...huhu..
(Bukan cerita sebenar)


Tatkala menikmati gelora dan bahtera rumahtangga....aku sering mengeluh, hampir putus asa..hampir putus nyawa dan khudrat...pedih, sayu..pilu...dan mcm2 lagi...namun gelora yang melanda bahtera rumahtangga itu akan berlalu dan mungkin akan kembali...adakah aku mampu harungi nya lagi? atau akan tenggelam dalam bahtera itu? Namun aku punya 2 pilihan sahaja...tempuhi atau berserah pada gelora itu...aku punya masalah, namun setiap gelora yang datang akan berhubungkait dengan masalah yang aku alami...aduusss...pedih dan perit yang aku rasakan...sampai kapan harus aku lalui saat ini? Ya ALLAH ....kuatkanlah hati ku ini Ya ALLAH....sesungguhnya hambaMU ini mampu bertahan sahaja....aku tidak sanggup lagi Ya ALLAH...amankanlah rumahtangga kami ini Ya ALLAH....kuatkan iman di dadaku ....




No comments: