Pages

Thursday 19 January 2012

Tahun Baru Misi Baru

Assalamualaikum wbt...


Lately aku sangat la bz dan sangat la malas utk update blog ni...tp aku memandangkan dah lama tak update hari ni aku nak citer la skit pasal tahun baru ni....masih baru lagi ok....sbb masih dalam bulan januari ni....kalau nak di ikutkan tiap2 tahun aku ada azam tahun baru...misi baru....bukan nurse baru ok...mision baru...aku malas nak buat ayat ni , so aku bagi list je azam tahun baru dan azam yang dah setel tahun lepas...(ada ke yang dah setel?)


Azam tahun 2012

  1. Kuatkan iman..( ceh...mcm bagus je ...)
  2. Sentiasa berfikiran positif ..
  3. Besarkan anak2 kembar aku dengan penuh kasih sayang ( bapa mithali ni...)
  4. Dapatkan kerja yang lebih bagus ( kalau boleh kerja gomen )
  5. Tolong dapat tukarkan isteri ke semenanjung....( kalau dapat kt kelantan lagi best )
  6. Tukar kereta ( hahaha.....kalau xleh, beli motor baru pon jadi la...)
  7. Macam-macam lagi la....banyak beb!

Azam Tahun 2011 yang dah setel???

T   I   A   D    A                HAHAHA!

OK BAI!



No comments: